چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
۴ نفر

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مشاور عالی قوه قضاییه گفت: پزشکیان در مناظره اول جدولی از میزان نقدینگی ارائه کرد که دروغ بود که از دوران دولت روحانی تا به دولت رئیس‌جمهور شهید را نشان می داد؛ اینها دروغ می‌گویند و بعد از مردم عذرخواهی می‌کنند.

جواد لاریجانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدجواد اردشیر لاریجانی تحلیلگر مسائل سیاسی و رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مشاور عالی قوه قضاییه شامگاه سه‌شنبه در اجتماع حامیان سعید جلیلی در بهشهر با اشاره به موضوع نقدینگی در مناظره دو کاندیدا اظهار داشت: در آن مناظره جدولی در خصوص نقدینگی ارائه شد در حالی‌ که آن جدول دروغ بوده و میزان نقدینگی از دوران دولت روحانی تا به دولت رئیس‌جمهور شهید بوده و به مانند وزیر امور خارجه‌شان اول دروغ می‌گویند بعد از مردم عذرخواهی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه آنها با همین دروغ‌ها بین مردم می‌روند و از وضعیت کشور آه و ناله می‌کنند و چنین حرف هایی را می‌زنند افزود: در حالی‌که نیاز است با مردم صادق باشیم فعالیت‌هایی که انجام دادیم را دور زدند و بعد اصرار بر امضای آن دارند با توجه به اینکه حرف ایران بر موضوع خوب یا بد بودن FATF نیست.

لاریجانی خاطرنشان کرد: در واقع با یک مجموعه‌ای و بیاناتی که ظاهرا آمده اما اصل موضوع دعوا سر محتوا و مصادیق آن است که هر حکومتی در ایران بیاید نمی‌تواند آن را امضا کند.

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور تصریح کرد: در FATF آنهایی که خواستار امضای آن هستند دو مساله دارند که یکی از این راه‌ها بر اینست که می‌خواهیم تحریم را دور بزنیم، کاری انجام ندهیم و مستاصل بنشینیم تا آمریکا هر آن‌چه که می‌خواهد بر سر ما بیاورند.راه دیگر مخالفت در زمینه دفاع از مقاومت ایران اسلامی هستند.

لاریجانی تاکید کرد: عمق استراتژیک مقاومت باعث سربلندی، دور کردن دشمنان از مرزهای بزرگ کشور شده است؛ آنها قائل بر مقاومت‌ ایران و دستاوردهای بین‌المللی ما نیستند. رئیس‌جمهور باید شناخت از اصل این دو ریشه داشته باشد تا به راه‌حل بپردازد.

وی تاکید کرد: در مناظره اول حرف‌ها و نکته‌هایی گفته شده که انگار مخالف برجام هم‌صدا با ترامپ و اسرائیل بودند و با ظاهرسازی می‌گویند؛ اگر برجام بود ترامپ چرا آن را پاره کرد در حالی‌ که آنها حرف ترامپ را نمی‌زنند که گفته تا ایران را تحت فشار قرار داده و از آنها امتیازات زیادی بگیریم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه برجام به دنبال اینست ایران به توانمندی هسته‌ای غیر از گاز و برق و آب اصلا نیاز ندارد، ایران موشک‌هایش با برد ۱۰۰ کیلومتر باشد و نباید با گروه‌های غیر از تل‌آویو ارتباطی نداشته باشد، بوده است. تمام این موارد را باید به مردم گفت و آگاهی‌بخشی کرد تا در انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مشاور عالی قوه قضاییه گفت: ما در انتخابات بصیرت افزایی خواهیم کرد تا راه را از چاه بشناسیم. انتخابات برکت انقلاب است و انقلاب ما عقلانیت اسلامی براساس مکتب اهل بیت است. انتخابات دستاورد انقلاب اسلامی بوده و سبب بصیرت افزایی می‌شود تا راه را از چاه بشناسیم.

لاریجانی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات سبب عزت آفرینی است خاطرنشان کرد: انتخاب درست اساس انتخابات است و در انتخاب رئیس جمهور هر چه دقیق تر ورود یابیم موجب پیشرفت کشور و انقلاب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آنچه در مناظرات گفته شده کافی است به برخی گفته‌ها توجه کنیم اظهار داشت: به هر دو نفر کاندیدا ارادت دارم و سعید جلیلی را مدت زیادی است می‌شناسم و از نیروهای مستعد و توانمند هستند.

رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و مشاور عالی قوه قضاییه گفت: دستاورد انقلاب عظیم است و در میدان علوم فضایی و دفاعی توانمندی زیادی داریم.

لاریجانی راه شهید رئیسی را یک راه درست دانست و افزود: مساله مهم کشور ما اقتصاد است و نظم اقتصادی کشور ما معقول نیست.

وی اظهار کرد: باید با تولید و با کمک مردم راهکار اقتصادی ارائه کرد و پزشکیان معتقد است که مشکل ما تحریم است و باید با مذاکره و دیپلماسی توانمند شد و آشتی با دنیا مسئله برطرف شود.

وی تصریح کرد: تحریم توسط آمریکا از ابتدای انقلاب اعمال شده و آمریکا و غرب مسئول تحریم‌ ما هستند که در حقیقت تجاوز به حقوق ملت است.

وی گفت: بد و خوب برجام گذشت و روش غلطی بود که اشتباهات فراوانی را داشت و برای برجام بها پرداخت کردیم در حالیکه طرف مقابل کاری نکرد.

لاریجانی بیان کرد: استراتژی شهید رئیسی این است که تلاش کنیم تحریم ها را کم اثر و یا بی اثر کنیم و باید به مردم آنچه هست را بگوییم و جلیلی چیزی که نادرست است را بیان نمی‌کند.

لاریجانی گفت: مقاومت عمق استراتژیک ایران و موجب سربلندی ایران به شمار می‌آید و ما رئیس جمهور درد دل کن‌ نمی‌خواهیم‌ و رئیس جمهوری می‌خواهیم که برنامه ارائه کند.

وی گفت: مازندران کم شانس و محروم است و مدیران قوی در استان نداشتیم و در مازندران نیروهای توانمند علمی و فنی داریم و در زمینه برنج و گندم تلاش فراوانی توسط شهید رییسی انجام شد.

وی افزود: راهی که شهید رئیسی شروع کردند آقای جلیلی ادامه می‌دهد و نباید فرصتی را از دست داد.

کد خبر 864307
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 74
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 57
  • علیò IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    طرف برادرش را تایید نکردند کلا از قدرت رفته کنار خودش بالای ۸۰سال داره دیگه نمی‌دانم این حرف ها چه معنی داره
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      هرچی هست الآن داره حقیقت را با انصاف کامل بیان می کند
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      حتما شما درست میگی اقای لاریجانی مردم از حرفهای شما خوابشون میگیره
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      23 26
      به تو چه غربگدا تو برو ببین بی بی سی چی دستور میده همون را اجرا کن
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      20 12
      شماره آتش نشانی ۱۲۵ است صرفا جهت یادآوری
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      24 52
      رئیس جمهور اول باید با ادب و با شخصیت باشد که در مناظره دیشب ثابت شد آقای پزشکیان نیست
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      42 15
      نمودار و آمار برای هر کس وضعیت زندگی و سفره اش هست، نیازی به ارائه آمار در صدا و سیما نیست
    • مهران IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      24 9
      ۲ تا معنی داره اول : این صندلی رو ازمن نگیرید دوم : کمی بیشتر به من بدین خدایا عاقبت همه رو ختم به خیر کن
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    99 23
    چقد تو خوبی لاریج
  • کوثر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    80 36
    با سلام و تحیت خداوند رحمت کند رئیس جمهور شهید ما را وقتی بحث فنی درباره مسائل اقتصادی میکنیم ، همگان بخوبی میفهمند که دولت شهید رئیسی ، در عین اینکه در جاهایی عملکرد خوبی داشته ، ولی در جاهایی عملکرد منفی و خوبی بجا نگذاشته!!! در بحث اقتصادی ، بطور مشخص در معیشت و در مسکن و در ارزش پول ملی و در قیمت ارز عملکردی منفی داشته که همگان شاهد آن هستند!!!! قیمت زمین و مسکن چه رشد غیر متعارفی پیدا کرده؟!!! اینها را همه دارند می‌بینند!!! ولی واقعا در بخشهایی الحق خوب عمل کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. ولله الحمد
    • ایرانی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      26 37
      اگر قبول داری ریس جمهور شهیده به همین راحتی و بدون اطلاعات زحماتش راپایمال نکنید در سلک دشمن لباس دوستی بر تن کرد نشانه نفاق است همه شواهد و قراین نشان از موفقیت های روز افزون دولت سیزدهم وشهید خدمت دارد با طناب پزشکیان به چاه نروید
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    ایشان که کلا گذشته اشان پر از مشکلات عدیده مالی ؛ ملکی و.. . می باشد چرا باید تریبونی که از بیت المال تامین هزینه می شود در اختیار همچین ادمی قرار بگیرد . کاش اقای احمدی نژاد بیانیه ای صادر کرده و برای جاونان کشور گذشته نا درخشان ایشان را شفاف سازی نماید .
    • س IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      33 25
      چون 8سال قبل هیچ خانه ای نساختند حتی بزور دوست نداشتن خانه های دوران گذشته را تکمیل کنند به این خاطر همش روی هم جمع شده وباعث انفجار یک موضوع شده .چون کسی 8سال کار نکرده بود ،اقای رییسی در این مدت کم هرکاری مخواست انجام بده ،طرف دیگر دچار کمی وکاستی می شد.
  • رسول IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    77 24
    عه جدی می فرمایید
  • ناشناس IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    فکر کردم بی طرف داری حرف میزنی نگو رفتی تبلیغ جلیلی .... حالا متوجه شدم پزشکیان راست میگه ..
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      49 28
      خودت که سواد داری بری سرچ کنی ببینی میزان نقدینگی کشور از سال ۹۲ تا الان رو؟من کارمند بانک هستم و با این مسائل آشنا هستم آنچه که گفته شده توسط پزشکیان کذب هست منحنی دقیقا بر عکسه
  • فرهنگ IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    آقای لاریجانی شما که از اول انقلاب تا حالا سر کار هستید برای ایران چه کار کردید ؟دولت در سایه هیچ وقت نخواهد گذاشت این مردم در آرامش باشند .
  • جعفر IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    شما که چندین ساله ایل و تبار تان به برکت این مملکت در ناز و نعمت به سر می‌برند معلومه که از این وضعیت راضی هستید
  • رضا IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    55 16
    برادر شما که از پزشکیان حمایت کرده
    • رضا IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      27 20
      راستی چه خبر از زمینهای مراتع دماوند
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    45 19
    جلیلی راست‌گفت؟ فیلم‌کامل سخنان‌اخوندی هست در‌مورد ساخت مسکن اونوقت‌ جلیلی‌گفت ستاد شما میگفت افتخار میکنم‌یک‌واحد مسکن‌هم‌نساختیم جلیلی راست‌گفت؟؟؟
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      24 3
      اگ از جلیلی هم خوشمون نمیاد راست بگیم. ستاد نگفته! آقای آخوندی موقعی ک وزیر بود،میگه مسکن مهر مزخرف است و افتخار میکنم نساختم.
    • ش IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      41 16
      واقعا هیچکار نکردن 8سال روحانی،فقط منتظر برجام نشستن،هیچ خانه ای نساختن،به نظر من دورا ن احمدی نژاد خیلی بیشتر هم خانه سازی شد وهم جاده ها بخصوص جاده های روستایی ساخته شد. نمیدونم چرا فقط ،اینقدر ما ،ما ،می کنند،پزشکیان هم اگر بیاد دنبال روی روحانی که فاتحه این جوانها ومملکت ساخته است ، من یک باز نشسته هستم .نیازی هم ندارم اما. دوران های زیادی هم دیدم از خاتمی ،احمدی نژاد وروحانی ،در این دوران ،فقط کار در دوران احمدی نژاد وبعد هم در دوران شهید رئیسی انجام شد. زمانی روحانی در سیاست خارجه بود که کلا تعلیق کرد انرژی هسته ای را ،که حتی دردانشگاه ها هم کم کم می. خواستند تدریس فیزیک را محدود کنن،در این 8سال هم که بتن ریختن.به چه چیز این ها افتخار می کنید. ای کاش پزشکیان اگر واقعا مخواد کار کنه طرفدار های روحانی را کلا کنار بگذارد و واقعا دلسوزانه کار کند ،.معلم باز نشسته.
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      26 11
      خوبی عزیز این را که دیگه همه ميدونند آخوندی چی گفته ماله کشی تا کی با هزاران لیتر وایتکس هم نمیتونید دولت روحانی را سفید شویی کنید
  • جواد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    13 20
    یا می‌بینید و عمل نمی‌کنید و یا نمیبینید و عمل نمکنید اگر می‌بینید و عمل نکنید چه بی‌عملی کسانی هستید که از ابتدای انقلاب قدرت هر چیزی دست شما بود و اگر نمیبینید و عمل نکنید چه بی خبر افرادی هستید که زندگی مردم را با ندانستنتان به خاک کشانیدید.
  • سالار IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    23 29
    با اینکه برادرش تایید نشده حقیقت را کتمان نمیکند دروغگویی در ذات غربگرایان لانه کرده است
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    31 19
    شما و برادران که چهل سال در حکومت بودی چه گلی بر سر مردم زدی؟
  • محمود IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    28 39
    اقای ماله کش ازکجا معلوم که تودروغ نمیگی
  • علی اصغر قاسم پور IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    23 29
    خاکستریها روز جمعه از خانه بیان بیرون و به آقای پزشکیان رأی بدن تا تندروها و کاسبان تحریم رو روز شنبه بدرقه کنیم به خانه
  • امیر IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    27 24
    چه کسی دم از دروغ میزنه. شما ۴ تا داداش شیره این مملکت رو کشیدید
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    23 21
    دست از سر ملت بردارید
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    26 22
    اینکه تو پزشکیان را دروغ خطاب می‌کنی یعنی اون آدم درستیه رای میدم به پزشکیان
  • هموطن IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    26 20
    دولت سایه جلیلی یک جهنمی برای این مردم درست کنه که حال روز مردم ازکره شمالی بدتر بشه حالا ببینید ما که هیچ امیدی به آینده نداریم
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    10 18
    میگم احمدی نژاد بیاد آ
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    22 15
    مشگل اصلی آمریکا خصوصاً اسرائیل جنایتکار و کودک کش و غاصب بیشتر هر چیز دیگه ایی با تمدن کهن کشور و مردم ما هستش
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    19 19
    آقای اردشیر لاریجانی دیگه تخت و صندلی رو رها بچسب به باغ لواسان که داخلش آبگوشت بار می کردی
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    24 20
    قیمت دلار از 25رسید 60 قیمت مسکن از 30تومن رسید به 80 در سایه تدبیر دولت در سایه یا اینها هم دروغ است
  • باسط IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    16 38
    ایولاه باید گفت به جماعتی که حداقل این شهامت وصداقت را دارند در نتیجه کشور به بن بست رسید که وقتی متوجه می شوند به قول شما دروغ گفته اند معذرتخواهی کنند و به اشتباهشان اقرار کنند شما که ۴۰ تا دروغ دیگه به دروغ تان اضافه می کید که دروغ هاتون را راست جلوه دهید و مردم فریبی تان کشور را به این روز انداخت شماها با افکارتان اقای رییسی را به بن بست رساندید
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    21 29
    آقای لاریجانی شما چرا تا آخر عمر از این انقلاب و مردم و حاکمیت طلبکار هستید لطفاً میدان را به جوانان بدید والا جوانان شایسته ای داریم که در اکثر مسائل بهتر از نسل گذشته می‌توانند راه حل ارائه بدن ببینید نیجه حکمرانی نسل شما الان می بینم چرا نمی خواهید قبول کنید
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    23 19
    خودت دروغگویی
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    22 19
    شماها مهره سوخته هستین لاری
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    31 13
    شیرمادرت حلالت مردمومن باصداقت خوش قیرتومردمی
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    19 20
    حضرت لاریجانی چقدر حقوق می گیری لا اقل برو با رفیقات که حامی مستضعفین خارج ایرانید بجنگ
  • احد. یاحقی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    21 21
    آقای پزشکیان ریاست‌جمهوری مبارک شما و قصر نشین ها ی کشور باد. اما به قول خودت به. پیر و پیغمبر به مردم بگو آمریک و فرانسه و انگلیس چی ار مملکت ایران می خواهند اصلا شما قصر نشین ها لایق آمریکا مردم انقلابی هم لایق مقاومت‌
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    21 24
    بله از نظر شما که صدها متر زمین را اطراف ورامین گرفتید همه دروغگویند و شما راستگو.
  • محمد IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    18 26
    بررسی سوابق شما و همچنین سوابق پزشکیان و آن نمودار مورد اشاره کاملا مشخص می کند که کی دروغ می گوید. جناب لاریجانی. دروغگو دشمن خداست. آقا سعید گفتند برای دنیای ایشون آخرت خودتون را خراب نکنید.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    12 19
    احسنت احسنت چقدر هم حرفهای شما بین مردم پذیرش داره
  • دبیر IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    18 19
    شما چطور دلت واسه رعیت سوخته ؟!!
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    18 17
    ایشون همانی هستند که در دهه هفتاد خواهان تعطیلی بودند : گربه مسکین اگر پر داشتی .... نسل گنجشک از میان برداشتی
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    15 30
    حالا پزشکیان دروغ میگه. شما بیایید راست بگید غیر از سهم خواهی از انقلاب و مردم و حاکمیت چکار کردید انقلاب را همین طبقه پایین جامعه کردن. جبهه هم بنده و امثال ما رفتیم 15 ماه سرما گرما همراه با گلوله و توپ و کمبودها گذراندیم و هیچ سهمی نخوستیم خوشی هم مانده برای شما و خانواده و فرزندان شما ها در اون دنیا اگر حساب کتابی باشه باید جواب بدید
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    15 13
    دو هفته انتظار کشیدین تا از طرف مقابل یک خطای آماری سر بزند و مثلا 18 را 19 بگوید بعد فریاد وااسلاما سربدهید ....ای وای بر ما که متدینین ما امثال این افرادند
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    24 19
    صحت سنجی گفته های پزشکیان وضع معیشت مردم تواین دو سه ساله نه حرفای سیاست زده شما شکم سیر
  • جواد CA ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    18 14
    مدتهاست که شما وبرادرانت منقضی شده اید
  • ریزبین IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    14 11
    تنها راه نجات مملکت فقط پزشکیان مرد باسواد با برنامه وصادق با مردم
  • عدالت IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    10 10
    اره تو راست مییگی
  • رسول IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    13 10
    چطور هنوز شما در قدرتید.چرا این میز خدمت رو به کسانی دیگه نمیدین .
  • علی اصغر قاسم پور IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    17 21
    خانواده ی اشرافی حق نداره بی خبر از رنج و درد و مشکلات مردم در مخالفت با رفع تخریمها و پذبرش اف ای تی اف که خسارات بسیار زیادی به کشور و زندگی مردم می زنه برای مردم نسخه ی فقر بپیچه در حالی که از بین ۱۹۰ کشور دنیا ۱۷۷ کشور به اف ای تی اف پیوستن و فقط ایران به همت تندروها و کاسبان تحریم در لیست سیاه اون قرار دارن.
  • محمد IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    10 12
    اخوی حضرتعالی که راستگو بود بعد ۱۲ سال ریاست مجلس چه کرد .چرا رد صلاحیت شد .برادر همه حرف میزنند .باید دنبال عمل گشت
  • س IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    18 13
    نمیدونم پزشکیان همش از زمان وزمین می ناله ،اخر حدود3دهه گروه شما حاکم بودن قبل از این 3سال که 8سال شماها بودید چرا کار نکردید ،کارخانه ها که زمان شما یکی یکی بسته می شد .باز بنشینیم منتظر برجام پاره شده ،که شاید یک لطفی به ما کنند.البته هرکه به شما رای دهد حقشونه که دوباره باضجر دوران روحانی روبرو شود.
  • الیاس IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    9 14
    تا حالا کجا بودی؟چرا تا الان روشنگری نکردی؟وعده پست و مقام گرفتی
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    11 22
    راستی دوران گذشته با برادران خوش گذشت. ما که سوختیم
  • مجید IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    10 11
    یه سياستمدار نام ببر که راست گو باشه
  • ع IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    11 6
    جناب‌لاریجانی‌اصلا‌ابتدای‌انقلاب‌تا به‌حال‌شما‌راست‌میگفتید‌همه‌ددوغ‌میگویند‌گرانی‌پدرمردم‌را‌دراورده‌
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    12 26
    مگر هنوز هم شاغلی برو چند تا جوان بیایند
  • ملت IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    9 16
    فکر کنم لاریجانی گذشته خودش فراموش کرده
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    11 11
    ...خسته نشدیداز اینهمه تهمت افترا
  • خودم IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    14 12
    شما ها برادرا که تو این مملکت زندگی بدی ندارید، ثروت های عظیمی تو این مملکت جمع کردید، زندگی واسه شما خوبه، ماها فقط تو این دنیا الاف هستیم، همیشه بی پول، همیشه محتاج، همیشه در به در، چیه این زندگی
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    11 6
    جناب لاریجانی جنابعالی و همفکران شما هستن که مملکت را به این روز رسوندین عدم مشارکت ۴۰میلیون نفر گواه هست وده میلیون شرکت کننده هم به امید تغییر رای دادن ودر حقیت ۵۰میلیون گواه هست
  • مجید IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    9 16
    لوک خوش شانس
  • هادی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    7 16
    سلام نه اینکه شما خیلی راستگو هستید جناب لاریجانی نه اینکه مملکت را گل و بلبل. کردید فکر یادتون رفته دوران جناب احمدی نژاد چه بر یر این مملکت اومد انگار تمام دنیا را بسبج کرده بود که این نظام مردمی و اسلامی را ریشه کن کنند مگه یادت رفته تو سازمان ملل موقع سخنرانی ایشان همه رفتند مگه ادعا نکرد هاله نگر میبینم ومگه کم وزرای ایشان از جیب و خرانه بیت المال میلیارد میلیارد برداشتند و همه محکوم شدند شما نگاه کن دولت آقای خاتمی را که در جهان چه اعتباری داشتند و برای ایران و جهانیان صلح و دوستی میخواست مگر دولت شما نمیگفت مردم خس و خاشاک هستند مگر تو جمع نگفت ممه را لو لو برده این ادبیات سخیف شما بزرگواران هست اما ما ملت ایران در دنیا به ادب به تمدن به تاریخ و فرزانگی شهرت داریم حالا فرض بفرمایید جناب دکتر پزشکیان یه اشتباه کردند مگر کجای این دنیا عوض شد شماها این همه گفتید و....
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    20 10
    درمناظرات دکتر جلیلی کاملا مودبانه و کارشناسی ومنطقی صحبت ومناظره می کند ولی در عوض پزشکیان کاملا بی ادبانه و غیر کارشناسی وغیر منطقی صحبت می کند و روش مغالطه وچاله میدانی وبی ادبانه و حرفهای تکراری پوچ و تخریب را در پیش گرفته، پزشکیان از همه کاندیدها ضعیف تر وبی استعداد تر است‌ و به لطف تبلیغات وعوام فریبی رای آورده . اگر کشور به دست پزشکیان افتد باید ملت خودش را برای آوار تحریمها و بنزین ۲۵ هزار تومانی ودلار ۳۰۰ هزار تومانی و آوار مصیبت آماده کند. اصلاح طلبان مادر تحریم وتورم هستند وفقط کاسبان تحریم و فریب خورده ها به جماعت اصلاح طلبان که اعتبار وتاریخ مصرفشان گذشته رای می دهند. مردم ایران مرگ روزانه ۷۰۰ بیمار کرونا در دولت نحس فریدون را فراموش نکنید همان دولت نحسی که ورود واکسن کرونا را مشروط به امضای اف ای تی اف می کرد. مرگ مرگ ۷۰۰نفر در یک روز در اثر کرونا و تعطیلی کسب وکار کرونایی ومنع رفت وآمد کرونایی را فراموش نکنید. به نسبت جمعیت کشور ایران در دولت فریدون بیشترین آمار کشته را داشت. دکتر جلیلی ادامه دهنده راه نورانی آیت ا.رئیسی ست
  • کامران IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    6 24
    عجب
  • IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    رای همه لطفأ جلیلی عزیزمان.....
  • میثم IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    بنده خدا الان وقت اتحاد وهمدلی است دست از این حرفا بردارید از نامزد اصلح حمایت کنیم.